Умови обміну та повернення

Продавець інтернет-магазин сантехніки Сифон (сифон.com.ua) надає своїм клієнтам можливість обміну та повернення товарів відповідно до законодавства України.

Споживач має право протягом 14 днів з дня купівлі товару обміняти або повернути купівлю товару, якщо він з якоїсь причини не підійшов (не влаштовує форму, колір, габарити або є інші підстави, за якими купівля не може бути використана за призначенням).

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі Закон) передбачено, що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.

Наступною обов'язковою умовою для того, щоб обміняти товар належної якості є наявність розрахункового документа, виданого споживачеві разом із проданим товаром. Наявність чеку є доказом того, що саме в цьому магазині ви придбали товар.

Потребувач має право на обмін товару протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Тому слід бути уважними і не пропустити зазначений термін.

Якщо на момент обміну такого товару немає у продажу, споживач має право:

- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;

розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару;

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару на продаж (продавець зобов'язаний у день надходження товару на продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару).

Звертаємо Вашу увагу, що Закон гарантує Вам можливість не лише обміняти товар, а й повернути його.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи зі вартості товару на годину його купівлі. Кошти, сплачені за товар, повертаються споживачу в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору – в інший рядок за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

Однак слід зазначити, що не всі товари Ви можете обміняти та повернути. Існує перелік товарів, які не підлягають обміну чи поверненню. Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» і до нього віднесено:

- предмети сангігієни;

- зубні щітки;

- апарати для голення, помазки для голення;

- розчіски, гребенці та щітки масажні;

- рукавички;

- Тканини;

- тюлегардинні та мереживні полотна;

- коврові вироби метражні;

- білизна натільна, білизна постільна,

- панчішно-шкарпеткові вироби;

- товари в аерозольній упаковці;

- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);

- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);

Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, у своїй оригінальній упаковці, із заводським маркуванням, та супроводжуючими документами.

Інформація про клієнтів та їх замовлення може бути передана третім особам лише у випадках, коли це необхідно для досягнення мети передачі та зміни її змісту.

При обміні товарів сторони діють у межах законодавства України, а у випадках, коли повернення товару неможливе, передбачено процедуру його обміну на аналогічний товар.

Продавець не несе відповідальності за неможливість виконання своїх зобов'язань у разі форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, воєнні дії, епідемії та інші подібні події.

Гарантійне обслуговування здійснюється відповідно до умов, встановлених виробником чи імпортером товару.

При зверненні за обміном або поверненням товару необхідно надати документи, що підтверджують купівлю, а також дотримуватися інструкцій, наданих продавцем.

Зверніть увагу, що всі витрати, пов'язані з транспортуванням товару під час його обміну чи повернення, повністю лягають на покупця. Просимо враховувати цей момент під час планування обміну чи повернення товару.